środa, 21 listopada 2018

Oblikovanje nakupovalnih kompleksov

  Oblikovanje nakupovalnih kompleksov

Rešitev predprojektnih nalog

Oblikovanje trgovskih podjetij v začetni fazi vključuje reševanje številnih vprašanj, vključno z izbiro in študijem prihodnjega trgovinskega območja, pripravo tehničnih specifikacij, koordinacijo urbanistične dokumentacije. Rešitev predprojektnih nalog vključuje:
  Oblikovanje nakupovalnih kompleksov

Stroški oblikovanja nakupovalnih centrov od 600 p. m2 (vsi deli)

Oblikovanje katerega koli nakupovalnega in zabaviščnega centra vključuje več stopenj. To je potrebno, da bo nakupovalni center čim bolj primeren za osebje in obiskovalce centra. Pogoji trgovine in zabave bi morali biti čustveno udobni. Pomembno vlogo bodo imeli gospodarski stroški obratovanja stavbe.
  Oblikovanje nakupovalnih kompleksov

Dinamično razvija trg

V velikih mestih, zlasti v Moskvi in ​​Sankt Peterburgu, trgovino sestavljajo ne samo lokalni prebivalci, ampak tudi obiskovalci, katerih pretok se nenehno povečuje. Zaradi hitrega razvoja številnih mest in izgradnje novih območij, ki so oddaljena od centra, je treba vzpostaviti infrastrukturo, vključno z gradnjo trgovskih centrov.
  Oblikovanje nakupovalnih kompleksov

OBLIKOVANJE TRGOVINSKIH IN TRGOVINSKIH CENTROV

Oblikovanje nalog oblikovanja

Ustvarjanje uspešnega trgovinskega ali nakupovalnega centra je v veliki meri odvisno od tega, kako se ocenjuje stanje in določijo naloge za vsakega udeleženca v procesu - arhitekti, gradbeniki, oblikovalci, inženirji in tehnologi, dobavitelji opreme, svetovalci in strokovnjaki za poslovne nepremičnine. Ker se izkušnje z ustvarjanjem maloprodajnih objektov v Rusiji še vedno ustvarjajo, na začetku tega poglavja želimo povedati o najpogostejših napakah v zvezi z organizacijo procesa oblikovanja.
  Oblikovanje nakupovalnih kompleksov

SPORAZUM, DOVOLJENJA

Usklajevanje in strokovno znanje projektne dokumentacije je proces reševanja prihodnje gradnje z državnimi in komunitarnimi službami, strokovnimi organizacijami.
  Oblikovanje nakupovalnih kompleksov

Oblikovanje nakupovalnih in zabavnih kompleksov

Poleg vseh vidikov oblikovanja nakupovalnih centrov ima oblikovanje nakupovalnih in zabavnih kompleksov lastne značilnosti. Funkcije trgovanja s takšnim projektom so osnovne in bi morale povprečno okrog 70% celotne površine. Hkrati je treba ustvariti ugodne razmere za operaterje zabavnega dela, upoštevati je treba vse njihove tehnološke zahteve in zagotoviti ustrezno izolacijo nakupovalnega dela z zabavnega dela. Tu je razvoj enotnega koncepta še pomembnejši kot pri načrtovanju običajnega nakupovalnega središča.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty