czwartek, 8 lutego 2018

Slikarska tehnologija dela

  Slikarska tehnologija dela

Vrste naprav za barvanje

Orodja za slikarstvo se lahko uporabljajo zelo različno, odvisno od tega, kaj je treba poslikati in kaj. Za postopek barvanja se lahko uporabita dve osnovni vrsti orodij: ščetke in valji, ki so razdeljeni na določene specifične vrste. Pri ščetkah se ločitev opravi glede na vrsto rešitev, s katerimi je potrebno delovati, in naravo ravnine:
  Slikarska tehnologija dela

Sestava tehnoloških operacij

Gradbeni standardi določajo tri vrste barv za kakovost: preprosto, izboljšano in visoko kakovostno ter seznam tehnoloških postopkov, ki jih je treba opraviti tako, da ustrezna barva ustreza sanitarnim, tehničnim ali estetskim zahtevam.
  Slikarska tehnologija dela

Tehnologija slikanja.

Začetek izvajanja slikanja, morate skrbno pripraviti površino sten in stropov ter izbrati barvo za izvedbo dela. Nato je potrebno določiti potrebno količino barve in pripraviti načrt za izvedbo dela.
  Slikarska tehnologija dela

Mavecanje, slikanje na mehaniziran način

Nikomur ni skrivnost, da dela precejšnjo delovno intenzivnost ometov in slikarstva. Razvoj in izvedba posebnih postaj za nanašanje ometa ali barve po strojni metodi je znatno olajšala delo strokovnjakov končne službe.
  Slikarska tehnologija dela

TEHNOLOGIJA MALARSKIH DEL

Glede na vrsto končnega materiala na površinah, ki jih je potrebno pobarvati (mavec, les, kovina itd.), Kot tudi slikarska sestava, slikarsko delo vključuje naslednje postopke: čiščenje površin, glajenje, rezanje vozlov in brušenje, obrezovanje, poliranje, mazanje, če je potrebno., brušenje, kit, ogruntovka, pravilno barvanje in končna zaključna obdelava.
  Slikarska tehnologija dela

Tehnologija slikanja

Slikarsko delo je uporaba tankih plasti barvne sestave na površini stavbe. Uporabljajo se za zunanjo in notranjo dekoracijo v svoji zadnji fazi. Poznavanje tehnologije dela je nepogrešljivo pri gradnji, popravilu in rekonstrukciji stavbe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty