czwartek, 12 kwietnia 2018

Kakšna stavba blizu moje hiše

  Kakšna stavba blizu moje hiše

Kaj je bilo odločeno na javni obravnavi

Javna predstavitve v Medvedevu, kot se zdi, pogosto ne opazijo večina zainteresiranih potencialnih udeležencev. 22. avgusta 2016 je bilo odobreno projektiranje zemljiške geodetske dejavnosti in načrtovanje ozemlja, na katerem naj bi zgradili šest stanovanjskih stavb namesto zasebnih hiš, odobril 18 oseb. Po besedah ​​Tatyane Cherepanova je lokalni prebivalec Konstantin Sobolev sodišču dejal, da trije volivci proti projektu niso vključili zaslišanj v poročevalskem dokumentu.

Direktor PSC "Zastava": "Videl sem video - moje osebje je pljunilo v obraz"

Inovatorji Street proti milijarderju Rustam Sabirov: prebivalci iščejo resnico v policiji, komunisti obljubljajo "hrup po vsej Rusiji"
  Kakšna stavba blizu moje hiše

Zgodba številka 1. Aktivisti in boj proti zadnjem

Hiša bivšega učitelja biologije šole, zaposlenega na Medicinski univerzi Voronež Elena Turovskaya, se nahaja 50 metrov od Južnega parka. Po njenem mnenju nihče ni vprašal lokalnega prebivalstva, ali se strinjajo, da bi se cerkev morala pojaviti na delu tega zelenega kotiča mesta. Aktivisti, ki nasprotujejo konstrukciji, so pripravljeni na boj proti koncu.
  Kakšna stavba blizu moje hiše

In iz našega okna je vidna večna zgradba

V tem gradbenem mestu je težko določiti, katero hišo je bilo najeto in zasedeno in v katerem dela še vedno potekajo. Glede na spletno stran »Nove stavbe v Kudrovu« v vasi živi 12 stanovanjskih kompleksov in gradi devet razvijalcev.
  Kakšna stavba blizu moje hiše

370 nasvetov od 168 razvijalcev

Mreža ima veliko dragocenih nasvetov o tem, kako graditi hišo od ljudi, ki so že dokončali gradnjo (kar pomeni zasebna hiša).

Prebivalstvo in izobraževanje v Jekaterinburgu

Od sredine leta 2000 je prebivalstvo v Jekaterinburgu sistematično prišlo. To je deloma posledica gostov iz Azije, vključno z Uzbekistanom in Kitajsko, vendar stopnje rodnosti niso tako hitro, vendar se še vedno povečujejo. Po podatkih uradne statistike je bilo v začetku leta 2014 evidentiranih 1 412 tisoč ljudi v Jekaterinburgu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty