wtorek, 23 stycznia 2018

Naprava začasne ceste iz cestnih plošč

  Naprava začasne ceste iz cestnih plošč

1. PODROČJE UPORABE

1.1. Tehnološki zemljevid (TK) je bil pripravljen za izvedbo dela na napravi znotraj četrtletnih cest (začasnih in trajnih) montažnih betonskih plošč na objektih Glavmosstroy.
  Naprava začasne ceste iz cestnih plošč

Tehnologija in tehnološki zemljevid, ki določa dostopne ceste s cestnimi ploščami

Še ni bila izmišljena boljša pot za izgradnjo začasnih cestnih postaj kot uporaba velikih plošč armiranega betona. Ta metoda pomaga prihraniti čas in denar. Gradnja poteka čim hitreje in je poceni.
  Naprava začasne ceste iz cestnih plošč

Polaganje betonskih cestnih plošč: zadnja faza izgradnje ceste

Le sodobna, že razvita tehnologija polaganja cestnih plošč pripomore k resnični prihranki pri časovni konstrukciji cestišča in uporabi najmanjše tehnologije. Inštalacijska dela se izvajajo dokaj hitro, z eno ali dvema posadkama, samo z žerjavom. Pred začetkom dela so vse plošče enakomerno porazdeljene na dveh straneh prihodnjega cestišča, ob upoštevanju pravil za skladiščenje armiranega betona. Namestitev se lahko izvede tudi iz koles, če brez razkladanja plošč z žerjavom dvigne naravnost iz karoserije.
  Naprava začasne ceste iz cestnih plošč

2. 3 POGOJI ZEMLJE IN OSNOVI CESTNIH OBLAČIL IN VOZIL.

2.1. Po končanih delih za vertikalno načrtovanje, namestitev kanalov in odtokov, polaganje novih in ponovno polaganje starih podzemnih inženirskih omrežij, polnjenje jarkov in izkopavanje z zbiranjem po plasteh, opravljamo dela na cesti.
  Naprava začasne ceste iz cestnih plošč

Začasne ceste, ploščadi iz geomrežja. Zeleno parkiranje.

Skupina geosintetičnih materialov vključuje geomreže, mreže, tkanine, netkane filtre, kompozitne preproge iz polipropilena, polietilena, poliestra ali aramida.
  Naprava začasne ceste iz cestnih plošč

Video: Naprava je začasna cesta iz cestnih plošč. Ploščad betonske plošče.

Nastala jama je napolnjena z granitnimi ruševinami in peskom. Razmerje volumna teh komponent s globino jame mora biti najmanj 65-75%, od tega 35-45% zdrobljenega kamna in 30-40% peska. Peščena podlaga mora biti skrbno izravnana in močno nagubana z uporabo specializiranega ploščatega kompaktorja ali vibracijskega valja. Oprema takšne podlage za armirano betonsko cesto je potrebna, da se hitro preusmeri padavine, ne da bi se počutila tla pod ploščo. Granitno-peskasta podlaga tako preprečuje nagibanje plošč, kar je s hitrim uničenjem napetost v armiranem betonu in jarmu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty