Faze izgradnje parkirnega prostora na več nivojih
Parkirišča na več ravneh so že postala običajna v stanovanjskih in poslovnih okrožjih velikih mest, vendar ostajajo v velikem obsegu povpraševanja. Njihova organizacija zahteva velike finančne naložbe v načrtovanje in gradnjo. Plitki parkirišča
Na napravi za odvodnjavanje na večstopenjskem parkirišču je ena od najpogostejših načinov uporabe plitvih globin. Parkirni pladnji izkazujejo dobro hidravlično učinkovitost, kar vam omogoča učinkovito odvajanje vode v krajih z omejeno višino.
Parkirišče GP-15 v mestu Star City
V drugi fazi je projekt "dvorišče brez avtomobilov" Izvajal se bo na račun večstopenjskega parkirnega prostora. Skupaj bo v drugi fazi "Star City" tri parkirne hiše, od katerih dva z edinstveno možnostjo - tople prehode od parkirišč do hiš. Nimate več odvisnosti od podnebnih sprememb!
Značilnosti podzemnega parkirišča
Danes je parkiranje ključni element infrastrukture vsakega urbanega objekta: nakupovalnega kompleksa, poslovnega centra ali stanovanjske stavbe. Stroški nepremičnin so neposredno odvisni od značilnosti in zmogljivosti parkiranja, zato razvijalci pogosto "prekomerno izpolnijo" standarde, ki jih določi država, in zaradi visokih stroškov zemljišč vedno bolj odločajo za
gradnjo podzemnega parkirišča.
Vrste večstopenjskega parkirnega prostora
Parkirišče na več ravneh je odprto (hladno pozimi) in zaprto (pogosto ogrevano). Poleg tega naredijo podzemno in nadzemno, kar pa je samo razdeljeno v pokrito in odprto. Nazadnje so lahko neodvisni, torej ločeni ali pritrjeni na stavbo, nakupovalni center.
Dejavnost podjetja:
- razvoj glavnega načrta za razvoj letališča ob upoštevanju razvoja sosednjih ozemelj;
- zasnovo vseh objektov letališča, pregled projektne dokumentacije;
- opravljanje nalog direktorata stranke na gradbiščih
- upravljanje gradbenih projektov, tehnični nadzor.
Posebna pozornost v dejavnosti podjetja se posveča oblikovanju enotnega prepoznavnega sloga v notranjosti prostorov in ansambla stavb in objektov letališča Moskva Domodedovo.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz